Nowy serwis internetowy firmy Santander
Nowy serwis internetowy firmy Santander

Santander Consumer Bank S.A. jest częścią jednej z największych grup finansowych na całym świecie. Zdobył on po raz drugi z rzędu tytuł Firma Przyjazna Klientowi. Aby jeszcze bardziej podnieść poziom zadowolenia swoich klientów, Bank postanowił zmodernizować swoją stronę internetową.

 

Podniesienie intuicyjności oraz uproszczenie obsługi całego serwisu – takie były dwa główne cele przeprowadzonej modernizacji. Aby ułatwić klientom znalezienie najważniejszych informacji, zostały one umieszczone na stronie głównej. Ułatwione korzystanie z serwisu możliwe jest przede wszystkim dzięki przejrzystej szacie graficznej oraz nowemu podziałowi treści prezentowanych na stronie. Dzięki stworzeniu portalu w oparciu o zasady RDW możliwe jest sprawne korzystanie z niego nawet na urządzeniach mobilnych.

Wszystkie zadania związane z modernizacją portalu zostały zlecone agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. – firmie, tworzącej m.in. serwisy internetowe, a także oferującej usługi z takich obszarów jak technologie internetowe, rozwiązania IT, marketing internetowy, czy e-commerce. Podstawą prac był dostarczony przez firmę Santander projekt graficzny. Na jego bazie agencja utworzyła funkcjonalny portal santanderconsumer.pl. Został on wdrożony w oparciu o prostą w obsłudze platformę Edito CMS. Jej narzędzia administracyjne umożliwiają między innymi niezwykle łatwą bieżącą aktualizację treści w serwisie.

Kluczowym elementem portalu było zaprezentowanie i zestawienie produktów, usług oraz aktualnych promocji. Do wszystkich tych treści dołączono odpowiednie, dedykowane formularze kontaktowe, które ułatwiają uzyskanie przez Klientów wszystkich potrzebnych informacji.
Jednym z najważniejszych elementów serwisu jest zestawienie produktów i usług. Prezentacja tych treści została powiązana z aktualnymi promocjami. Zintegrowane są także z dedykowanymi formularzami kontaktowymi, co jeszcze bardziej ułatwia Klientom pozyskanie wszelkich potrzebnych im informacji.

Podobne ciekawe

Czy warto inwestować w reklamę?

Czy warto inwestować w reklamę?

Zintegrowany system ERP

Zintegrowany system ERP

POIR 2.3.2 – Bony na innowacje dla MŚP

POIR 2.3.2 – Bony na innowacje dla MŚP

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *